Bestellen

Heb jij vragen over ons bestelproces? Op deze pagina vertellen wij hier graag meer over. Mocht je er toch niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe plaats ik mijn bestelling?

Nadat je het gekozen product in de winkelmand hebt geplaatst klik je bovenin de menubalk op de winkelmand. Kies in de winkelmand onder “verzending” of je de bestelling naar jouw adres door ons wilt laten versturen of dat je jouw bestelling wilt afhalen in onze winkel in Enschede. Vervolgens klik je op de button “afrekenen”.  Je krijgt hier een aantal schermen te zien waarop je jouw aflevergegevens kunt invullen en een betaalmethode kunt kiezen. Controleer deze informatie alsjeblieft goed. Je plaatst een bestelling door op de button “bestelling plaatsen” te klikken. De overeenkomst tussen jou en Be Inhouse komt tot stand op het moment dat wij een bevestiging hebben gestuurd naar het door jou opgegeven e-mailadres.

Heb ik een account nodig om online te bestellen?

Nee, bij ons heb je geen account nodig om te bestellen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Wij kunnen jouw bestelling tot 24 uur na het plaatsen van de bestelling nog wijzigen, indien je van ons nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Dit betreft ook het veranderen van de maat van een item, het verwijderen van een item of het veranderen van het afleveradres.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je hebt het recht om je bestelling voor levering te annuleren. Wij proberen echter wel om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden en het is dus mogelijk dat deze al onderweg is.

  • Gratis verzending Gratis verzending
  • Persoonlijk advies Persoonlijk advies
  • Gratis achteraf betalen Gratis achteraf betalen
  • Showroom in Enschede Showroom in Enschede